وبلاگ نویسان قیروکارزین

مرکز مدیریت وبلاگهای شهرستان قیروکارزین

وبلاگ نویسان قیروکارزین

مرکز مدیریت وبلاگهای شهرستان قیروکارزین

  • ۰
  • ۰
همانطور که می دانید پس از پیگیری های مستمر و استقامت روزه داران در روزهای گرم تابستان و نشست های سحر و افطار انسان و خدا (1+1)،
قراردادی که در شب نوزدهم ماه مبارک رمضان تفاهم شده بود
در شب بیست و یکم مکتوب شد
و در نهایت در شب بیست و سوم به امضا رسید.

براساس این توافقنامه قرار بر این شد که :

1- خداوند مهربان هم چنان خدایی کند و عهده دار روزی انسان باشد و انسان با جدیت بیشتر و مراقبت فراوان تر بندگی کند.

2- خداوند هم چنان در سختی ها و بحران ها انسان را کمک کند و محرومیت ها و سلب توفیق ها را بردارد، مشروط بر اینکه انسان قول دهد جانب طاعت و تقوا، صداقت و پاکی و درستکاری را رعایت کند.

3- انسان قول داد از توان و انرژی و نعمت های خدادادی اش به شکل صلح آمیز و در جهت رشد و کمال خود و یاری بندگان خدا استفاده کند و خداوند نیز متعهد شد که نعمت هایش را روز به روز افزایش و توسعه دهد.

4- هم چنان دوربین های خدا همیشه و در هر شرایطی انسان را ببیند و تصاویر را ثبت و ضبط کند و انسان نیز مراقب باشد در پنهان و آشکار ملاحظه ی حضور خدا را کند و از برنامه ی صلح آمیز خود تخطی نکند.

5- خداوند اطمینان داد که هرگز خلف وعده نمی کند و از حمایت و پشتیبانی و روزی رسانی خود دریغ نکند به شرط آنکه انسان نیز هم چنان به عهد و پیمانش وفادار باشد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی